Ierosinājumi un pretenzijas

Jūrmalas slimnīca nepārtraukti strādā, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un pilnveidotu piedāvāto pakalpojumu klāstu, tāpēc mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis.

Ierosinājumu un pretenziju izteikšanas veidi

Ierosinājumus un pretenzijas klienti var iesniegt rakstiski:

Mutiski izteiktās pretenzijas tiek pieņemtas un fiksētas ar mērķi uzlabot iekšējās kvalitātes vadības un biznesa procesus, taču tās netiek reģistrētas Jūrmalas slimnīcas sūdzību reģistrā un netiek klasificētas kā sūdzības. Ja tas ir iespējams, slimnīcas personāls atbilstoši savai kompetencei tūlīt sniedz atbildi uz mutvārdu pretenziju vai sūdzību un par sniegto atbildi informē tiešo vadītāju.

 

Ierosinājumu un pretenziju saturs

Lai saņemtu atbildi uz Jūsu rakstveidā izteikto pretenziju, ziņojumā ir jāietver šāda informācija:

  • Iesniedzēja dati:
    fiziskai personai: vārds, uzvārds, personas kods, pasta adrese, e-pasta adrese, kontakta tālruņa numurs; juridiskai personai: uzņēmuma nosaukums, reģistrācijas numurs, pasta adrese, e-pasta adrese, kontakta tālruņa numurs;
  • Skaidri formulēts ziņojuma izklāsts (būtība) un ar to saistītie apstākļi;
  • Iesniedzēja prasība pretenzijas apmierināšanai;
  • Pievienoto dokumentu saraksts;
  • Iesniedzēja paraksts (drošais elektroniskais paraksts, ja tiek  sūtīts uz e-pastu).

 

Ierosinājumu un pretenziju izskatīšana

Jūrmalas slimnīca izskata ierosinājumus un pretenzijas pēc iespējas ātrāk, sniedzot pamatotu rakstveida atbildi ne vēlāk kā 15 kalendāra dienu laikā. Ja objektīvu iemeslu dēļ atbildes sagatavošanai būs nepieciešams ilgāks laiks, mēs Jūs informēsim par pagarināto atbildes sniegšanas termiņu, norādot jaunu termiņu un/vai nepieciešamos faktus atbildes sagatavošanai.

Skip to content