Ierosinājumi un sūdzības

Jūrmalas slimnīca nepārtraukti strādā, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un pilnveidotu piedāvāto pakalpojumu klāstu, tāpēc mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis.

Ierosinājumu un sūdzību izteikšanas veidi

Ierosinājumus un sūdzības klienti var iesniegt rakstiski:

Mutiski izteiktās sūdzības tiek pieņemtas un fiksētas ar mērķi uzlabot iekšējās kvalitātes vadības un biznesa procesus, taču tās netiek reģistrētas Jūrmalas slimnīcas sūdzību reģistrā un netiek klasificētas kā sūdzības. Ja tas ir iespējams, slimnīcas personāls atbilstoši savai kompetencei tūlīt sniedz atbildi uz mutvārdu  sūdzību un par sniegto atbildi informē tiešo vadītāju.

 

Ierosinājumu un sūdzību saturs

Lai saņemtu atbildi uz Jūsu rakstveidā izteikto sūdzību, ziņojumā ir jāietver šāda informācija:

  • Iesniedzēja dati:
    fiziskai personai: vārds, uzvārds, personas kods, pasta adrese, e-pasta adrese, kontakta tālruņa numurs; juridiskai personai: uzņēmuma nosaukums, reģistrācijas numurs, pasta adrese, e-pasta adrese, kontakta tālruņa numurs;
  • Skaidri formulēts ziņojuma izklāsts (būtība) un ar to saistītie apstākļi;
  • Iesniedzēja prasība sūdzības apmierināšanai;
  • Pievienoto dokumentu saraksts;
  • Iesniedzēja paraksts (drošais elektroniskais paraksts, ja tiek  sūtīts uz e-pastu).

 

Ierosinājumu un sūdzību izskatīšana

Jūrmalas slimnīca izskata ierosinājumus un sūdzības pēc iespējas ātrāk, sniedzot pamatotu rakstveida atbildi ne vēlāk kā 15 kalendāra dienu laikā. Ja objektīvu iemeslu dēļ atbildes sagatavošanai būs nepieciešams ilgāks laiks, mēs Jūs informēsim par pagarināto atbildes sniegšanas termiņu, norādot jaunu termiņu un/vai nepieciešamos faktus atbildes sagatavošanai.

Detalizētāk par ieteikumu, problēmu un sūdzību risināšanas kārtība: šeit

Skip to content